REKLAMA TRANZYTOWA

Reklama tranzytowa to doskonały sposób promocji szczególnie w dużych miastach. Polega ona na umieszczaniu różnego rodzaju reklam na środkach transportu, takich jak tramwaje czy autobusy. Jeżeli pragną Państwo w ciekawy sposób dotrzeć do swoich potencjalnych klientów i skutecznie zareklamować usługę bądź produkt, zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Reklama tranzytowa to przede wszystkim zewnętrzne oklejanie pojazdów, wewnętrzne oklejanie siedzeń, plakaty, monitory LCD czy uchwyty pasażerskie. Dodatkowo reklamie tranzytowej mogą towarzyszyć również WIFI marketing, a także organizowanie eventów i promocji konsumenckich. Gwarantujemy kompleksowe i profesjonalne usługi świadczone w każdym mieście. Reklama tranzytowa, którą zapewniamy, obejmuje odpowiedni dobór pojazdów, a także nośników, projektowanie kampanii, realizowanie jej oraz nieprzerwaną kontrolę.

  • Reklama tranzytowa to wszelkiego typu formy i sposoby reklamy związane ze środkami transportu.
  • Do najpopularniejszych należą: oklejanie zewnętrzne pojazdów, monitory LCD, plakaty, uchwyty pasażerskie, oklejanie siedzeń. Ponadto możliwy jest Wifi marketing oraz eventy i promocje konsumenckie.
  • Handy Media oferuje pełny zakres usług w każdym mieście, od doboru pojazdów, zajezdni, nośników, poprzez projektowanie kampanii, jej realizację i nieprzerwany monitoring do ostatniego dnia kampanii.
  • Reklama tranzytowa, to forma reklamy inwazyjnej. Działa niezależnie od woli odbiorców, w odróżnieniu od  radia, TV czy prasy.  
  • Odbiorcy /pasażerowie są bardzo otwarci i podatni na wpływy reklamy umieszczonej w środkach transportu. Istotna jest tutaj powtarzalność kontaktu z reklamą oraz bardzo niski lub wręcz zerowy poziom konkurencyjnych przekazów reklamowych w tym samym autobusie bądź tramwaju.
  • Reklama tranzytowa jest możliwa w każdym mieście, w którym istnieje komunikacja publiczna.
  • Kampanie możemy ograniczyć do pojazdów z wybranej zajezdni, czy konkretnego przewoźnika. Możemy też rozszerzyć ją do skali regionalnej czy ogólnopolskiej obejmującej kilkadziesiąt miast.
  • Pojazdy kursują średnio przez 25 dni w miesiącu. Codziennie sa w ruchu od kilku do kilkunastu godzin przejeżdżając nawet do 200km.
  • Dzięki temu kampania reklamowa dociera do mieszkańców w różnych obszarach miast czy terenów podmiejskich zapewniając długi i niczym nie zakłócony kontakt z reklamą.
  • Duży zasięg przy niskich kosztach dotarcia
  • Nie można jej „wyłączyć”, jak innych mediów
  • Natychmiast przechwytuje uwagę podróżujących i oddziałuje na nich przez kilka lub kilkanaście minut w czasie ich podróży
  • Jest dostępna i widoczna nieprzerwanie przez 7 dni w tygodniu
  • Badania TNS OBOP pokazują, że 39% podróżujących środkami komunikacji miejskiej  to mężczyźni, a aż 61% to kobiety.
  • Niespełna 60% to osoby w wieku od 15 do 29 lat, przy czym 41% badanych to studenci
  • TNS OBOP wykazało, że aż 80% respondentów podróżujących autobusami i tramwajami dostrzegło znajdujące się w nich nośniki reklamy, a 62% twierdzi , że lubi na nie patrzeć.
  • Każdy pasażer korzysta z komunikacji miejskiej średnio 40 minut dziennie jeżdżąc z/do pracy, szkoły czy na zakupy.