Rączki reklamowe
Charakterystyka
- Handy Media już w 2006r wprowadziła na polski rynek rączki reklamowe - nowy nośnik reklamy wewnętrznej umieszczanej w środkach komunikacji miejskiej.
- Do tej pory zainstalowaliśmy w Polsce blisko 50.000 rączek i planujemy dalszy rozwój naszej sieci, która już dziś obejmuje zasięgiem 26 miast.
- Plastykowe uchwyty Handy zwiększają bezpieczeństwo i komfort pasażerów w pojazdach komunikacji miejskiej. Jednocześnie rzucają się w oczy, dzięki umieszczeniu reklamy na poziomie wzroku dorosłego pasażera!!!
- Firma działa ponadto na rynku Czeskim i Słowackim.
- Pragniemy, aby nasi klienci mogli zaoferować swoje produkty pasażerom komunikacji miejskiej przy pomocy uchwytów Handy.
- Posiadamy licencję na oferowanie uchwytów Handy w innych krajach europejskich
Informacje techniczne
- rozmiar powierzchni reklamowej: 70 × 126 mm
- Zadruk obustronny 4+4
- Istnieje możliwość zmiany formatu ulotki.
- Wystaje ona wtedy z jednej bądź po obu stronach rączki - przykład obok


Zalety
- Duża powtarzalność reklamy , Wysoka zauważalność, Długi kontakt z reklamą
- Możliwość umieszczenia kilku layoutów w jednym autobusie – kilka odsłon kampanii
- Niestandardowe rozwiązania
- Dostępność nośnika – 25 miast oraz lotniska w Warszawie, Gdańsku i Krakowie
- Dowolna długość kampanii
Przykłady kampanii