Rączki reklamowe

Charakterystyka

  • Handy Media już w 2006r wprowadziła na polski rynek rączki reklamowe - nowy nośnik reklamy wewnętrznej umieszczanej w środkach komunikacji miejskiej.
  • Do tej pory zainstalowaliśmy w Polsce blisko 50.000 rączek i planujemy dalszy rozwój naszej sieci, która już dziś obejmuje zasięgiem 26 miast.
  • Plastykowe uchwyty Handy zwiększają bezpieczeństwo i komfort pasażerów w pojazdach komunikacji miejskiej. Jednocześnie rzucają się w oczy, dzięki umieszczeniu reklamy na poziomie wzroku dorosłego pasażera!!!
  • Firma działa ponadto na rynku Czeskim i Słowackim.
  • Pragniemy, aby nasi klienci mogli zaoferować swoje produkty pasażerom komunikacji miejskiej przy pomocy uchwytów Handy.
  • Posiadamy licencję na oferowanie uchwytów Handy w innych krajach europejskich

Informacje techniczne

  • rozmiar powierzchni reklamowej: 70 × 126 mm
  • Zadruk obustronny 4+4
  • Istnieje możliwość zmiany formatu ulotki.
  • Wystaje ona wtedy z jednej bądź po obu stronach rączki  - przykład obok

Zalety

  • Duża powtarzalność reklamy , Wysoka zauważalność, Długi kontakt z reklamą
  • Możliwość umieszczenia kilku layoutów w jednym autobusie – kilka odsłon kampanii
  • Niestandardowe rozwiązania
  • Dostępność nośnika – 25 miast oraz lotniska w Warszawie, Gdańsku i Krakowie
  • Dowolna długość kampanii

Przykłady kampanii