Aktualności

Kampania plakatowa obejmująca zasięgiem komunikacje miejską kilkudziesięciu miast w Polsce.i ponad 1700 pojazdów. Ekspozycja plakatów rozpoczęła się 1 lipca a zakonczyła 15 września. Kampania realizowana we współpracy z agencją Mediapol.

W okresie od kwietnia do grudnia 2017r realizowana była kampania zorganizowana przez Województwo Lubelskie, promująca wykorzystania funduszy europejskich. Kampanię realizowalismy we współpracy z agencją Alther Media. Wykorzystano nośniki w autobusach komunikacji miejskiej 5 miast województwa oraz w Kolejach Lubelskich.

Mastercard2017-11-28 Mastercard

Kampania Mastercard związana z festiwalem Opener. Wszystkie autobusy obsługujące przewozy podczas festiwalu zostały wyposażone w materiały reklamowe (plakaty i raczki) z promocją oferty Matercard.

CHINY2017-02-06 CHINY

Kampania finansowana przez Chinską Agencję Turystyczną i promująca największe atrakcje Chin. W Warszawie kampania zrealizowana na bilboardach 6x3 oraz fullbackach

RMF MAXXX2017-02-06 RMF MAXXX

Kampania prowadzona w 18 miastach w ramach promocji „500+500”z wykorzystaniem kilku typów nośników wewnątrz autobusów i tramwajów (plakaty, rączki pasażerskie, naklejki na siedzeniach, monitory LCD).

UBER2017-02-06 UBER

Pierwsza kampania promocyjna Ubera wykorzystująca pojazdy Komunikacji miejskiej połączona z aktywnością w innych mediach w kilku największych miastach w Polsce. W kampanii wzięło udział kilkadziesiąt  autobusów miejskich w Poznaniu i Wrocławiu.

Woseba2017-02-06 Woseba

Producent popularnej kawy - firma Woseba, zorganizował loterię handlową, której wsparcie promocyjne zaplanowane zostało w autobusach miejskich 7 miast. W kampanii wykorzystane zostały nasze rączki pasażerskie. Kampanię zrealizowaliśmy na zlecenie Inventive Media.

Na przełomie września i października trwała miesięczna kampania Wrocławskiego Parku Wodnego.

Plakaty reklamowe w 35 wagonach SKM Trójmiasto, to część kampanii regionalnej przeprowadzonej przez nas dla ING. Kampanie zrealizowalismy na zlecenie domu mediowego Mullen Lowe.

Lycamobile2016-10-20 Lycamobile

Wielokanałowa kampania reklamowa operatora tel. komórkowej. Tym razem uwaga operatora skupiona została na Swiatowych Dniach Młodzieży, który pod koniec lipca odbywały sie w Krakowie. W kampanii wykorzystalismy nośniki systemowe jak citylighty oraz cityscrolle, a ponadto siatki wielkoformatowe, telebimy, oraz wszystkie dostępne nośniki reklamowe w autobusach i tramwajach krakowskich - rączki, monitory, plakaty, siedzenia, oklejanie zewnętrzne.
 

Kampania w komunikacji miejskiej wybranych miast woj. Dolnośląskiego, Wielkopolskiego i Lubuskiego. W kampanii wykorzystaliśmy ramki plakatowe, rączki pasażerskie i monitory LCD.

W maju 2016r WSB obrało za cel klientów największych galerii handlowych 5 miast Wielkopolski i tam prowadziło rekrutację przyszłych studentów. W ramach kampanii przy galeriach w Koninie, Pile, Lesznie, Gnieźnie i Nowym Tomyślu umieściliśmy 6 m wys. wieże reklamowe (każda 72m2 powierzchni). Ponadto wewnątrz galerii stanęły totemy reklamowe i prowadzona była dystrybucja ulotek promocyjnych. 

W okresie od marca do konca kwietnia miasto Łódź promowało Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich. W kampanii zgodnie z Zamówieniem wykorzystalismy 100 citylightów w wiatach przystankowych.

Drosed2016-10-20 Drosed

Przez cały luty trwała kampania wspierająca wprowadzenie do handlu najnowszego produktu Drosedu - tuby z pasztetem. Kampanię obejmującą 12 miast przeprowadzilismy na ramkach plakatowych w najlepszych autobusach miejskich.

Telepizza2016-09-07 Telepizza

W styczniu na niemal 1000 monitorach LCD w 435 autobusach miejskich 10 miast odbyła się kampania Telepizzy. Kampania trwała 14 dni a Klient promował nową w ofercie pizze Vulcano oraz możliwość zamówień online.

W grudniu w Gdańsku i Wrocławiu ruszyła kampania reklamowa reklamująca MIstrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn, które w styczniu 2016 odbędą się w Polsce. W kampanii zostały wykorzystane nasze rączki pasażerskie. Kampanie zrealizowalismy na zlecenie Scope Polska.

Dwa tygodnie trwała zintegrowana kampania Wydawnictwa Znak poswięcona nowo wydanej książce "Żelazne Damy" autorstwa Kamila Janickiego. W kampanii które objęła autobusy Warszawy i Krakowa wykorzystalismy monitory LCD, raczki pasażerskie, ramki plakatowe oraz Fullbacki. 

ING w SKM2015-12-14 ING w SKM

Przez cały październik trwała jedna z największych tegorocznych kampanii reklamowych w trójmiejskiej SKM. Kampania objęła 55 wagonów, co przełozyło się na obecność niemal w każdym aktywnym składzie wyjeżdżającym codziennie na tory. Kampanie zrealizowalismy na zlecenie Lowe Media.

W październiku i listopadzie na autobusach Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania odbyła się kampania reklamowa dwóch kanałów z oferty polsat - Travel Channel oraz Food Network. Wszędzie poza Warszawą wykorzystana została reklama całopojazdowa. Kampania prezentowała wiodące programy z oferty obu kanałów.

We wrzesniu na autobusach Warszawy i Łodzi przeprowadzilismy kampanie dla EDS, Format nośnika - Fullback.

Od wrzesnia do połowy listopada trwała kampania Nowych Funduszy Europejskich organizowana przez Województwo Lubelskie. Kampania skierowana do przedsiębiorców, samorządów, organizacji pozarządowych i mieszkanców miast objęła swym zasięgiem całe województwo. Handy Media była odpowiedzialna za część kampanii związaną z komunikacją miejską. W 8 miastach pojawiły się plakaty, raczki pasażerskie oraz reklama na monitorach LCD. Kampanie zrealizowalismy na zlecenie agencji Don Brando.

Agata Meble2015-12-09 Agata Meble

W związku z otwarciem nowego sklepu w Lublinie firma Agata przygotowała kampanie informacyjną. Oprócz innych nośników w komunikacji miejskiej pojawiła się kampania na rączkach Handy. Kampania trwała od 1.09 do 18.10 czyli do momentu otwarcia sklepu. To 18 sklep Agata w Polsce i największy w regionie z ofertą mebli i akcesoriów.

ITAKA2015-12-09 ITAKA

W Warszawie przez cały czerwiec po ulicach jeździło aż 100 autobusów z reklamą Itaki. Firma promowała najlepsze tegoroczne kierunki - Algarve i Comiso na Sycylii.

Lux Express2015-12-09 Lux Express

Przez cały czerwiec w Tarnowie, Rzeszowie i Kielcach trwała kampania reklamowa nowego przewoźnika autobusowego firmy Lux Express. To firma która rzuciła wyzwanie PKP oraz Polskiemu Busowi i odważnie rozwija swoją działalność. Kampania w komunikacji miejskiej była częścią większej aktywności reklamowej. W każdym z trzech miast - nowych destynacji w rozkładzie jazdy, pojawiły się w czerwcu oklejone autobusy miejskie a wewnątrz nich plakaty reklamowe. Kampanie zrealizowalismy na zlecenie firmy Admind.

Od czerwca do konca sierpnia trwała kampania Bio Nano Parku w Łodzi pod hasłem "Przesuwamy granice wyobraźni". W kampanie wykorzystane 8 autobusów przegubowych oraz 6 składów tramwajowych PESA.

Kampanie zrealizowalismy na zlecenie agencji DSK.

Cinema City2015-05-19 Cinema City

W kwietniu w sześciu miastach odbyła się kampania promująca Ladies Night, specjalny wieczór filmowy przeznaczony dla Pań. W kampanii wykorzystane zostały monitory LCD oraz plakaty zarówno w autobusach miejskich, jak też kolei dojazdowej. Kampanie zrealizowalismy z działem marketingu Cinema City.

Felix2015-04-02 Felix

Z początkiem kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania nowych orzeszków Felix - Prosto z pieca. Częśćią tej kampania jest obecność na uchwytach pasażerskich w komunikacji miejskiej. Kampanie przygotowalismy z domem mediowym Posterscope.

Bricoman2015-04-02 Bricoman

W marcu ruszyła kilkumiesięczna kampania na autobusach komunikacji miejskiej w Szczecinie, przygotowana we współpracy z Posterscope. Klient zdecydował się na całopojazdową reklamę na autobusach przegubowych.

ING2014-12-17 ING

Na zlecenie Lowe Media przygotowalismy miesięczną kampanię plakatową w komunikiacji miejskiej Gdańska, Elbląga i Olsztyna. Plakaty zostały umieszczone w SKM, autobusach i tramwajach. Kampania potrwa do konca roku.

Od początku listopada mieszkańcy Krakowa mogą spotkać na ulicach tramwaj reklamujący "Nastarszą księgarnię w Europie przy Rynku Głównym 23. Reklamodawcą jest firma MATRAS właściciel księgarni. Jesli ktos zdecyduje się przejechać tym tramwajem, to wewnątrz znajdzie plakaty reklamowe pokazujące w ramach tej samej kampanii. Ekspozycja zaplanowana jest na 3 miesięce.

Plus2014-10-17 Plus

„Plush na Kartę” – oferta na miarę i bez konsekwencji

9 września pojawiła się na rynku całkowicie nowa marka „Plush na Kartę”. To propozycja adresowana głównie do młodych osób korzystających z usług „na kartę” dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie. To gotowe, najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać. Handy Media uczestniczyła w ogólnopolskiej kampanii przygotowanej przez dom mediowy Media Direction.

Galeria Mokotów zaprasza do nowo otwartej Alei Smaków. To unikalny w skali kraju koncept restauracyjny, na który składa się oferta 20 restauracji i barów z ofertą kulinarną wywodzącą się z różnych kontynentów. Na zlecenie domu mediowego Equinox, firma Handy Media przeprowadziła 10 dniową akcję samplingową, w ramach której mieszkancy kilku dzielnic Warszawy otrzymali informację i zaproszenie do odwiedzenia nowo otwartej Alei Smaków. 
 

Netia2014-10-01 Netia

We wrzesniu rozpoczęła się na zlecenie Posterscope Polska kampania firmy Netia. W Warszawie i Krakowie w kilkudziesięciu autobusach miejskich pasażerowie mogli "złapać" w ręce nową ofertą - Giga Kablówka + Internet od 39,90 za m-c. Kampania potrwa do konca października.

ITAKA2014-07-29 ITAKA

W maju na zlecenie firmy ITAKA przeprowadzilismy zintegrowaną kampanię w komunikacji miejskiej. Kampania objęła zasięgiem cztery główne ośrodki miejskie: Warszawe, Wrocław, Poznan i Gdańsk, będące czterema głównymi rynkami zbytu Klienta. W każdym z tych miast informacje o aktualnej ofercie ITAKI można było zobaczyć na fullbackach, ramkach plakatowych oraz rączkach Handy. Klient promował w ten sposób swoje dwie główne destynacje na 2014r: Tunezję i Minorkę.

Rexona2014-07-29 Rexona

W maju ruszyła miesięczna kampania Rexony przygotowana na zlecenie Media Direction. W kampanii wykorzystanych zostało 1500 rączek Handy w 8 głównych miastach w Polsce. Dla każdego miasta został przygotowany osobny layout, aby przekaż był bardziej zindywidualizowany. Kampania w komunikacji miejskiej była częścią szerszej kampanii OOH.

W kwietniu wystartowaliśmy z kolejną (po grudniowej) kampanią PKP Intercity w komunikacji miejskiej. Tym razem przez 4 tygodnie, na ulicach 8 miast Polski, można będzie spotkać 170 autobusów z reklamą nowej akcji promocyjnej pod nazwą „Weekendowa Biletomania”. Kampanię przygotowaliśmy wspólnie z domem mediowym Equinox.